Norveckizi Kızlar Antalya serik için sormak ıstıyorum. Havalar nasıl. Bugun nasıldı ınsanlar denize girebiliyor mu üşütüyor mu. Rüzgar yagıs var mı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Norveckizi Sıcak, çok sıcak. Eşime pazar günü denize gidelim dedim gitmedi :(
Defnemmm1 Norveckizi Serik de değilim ama Manavgat tayım dün girdim denize ilk soğuk geliyor alışınca ısınıyorsunuz ama çocuk da girecekse onun için soğuk olabilir
Norveckizi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala peki serik belek dolayları ile Antalya lara tarafları farkedıyor mu sıcaklık olarak
Norveckizi NeclaLeylaCeydaOhnealaneala izmirdeyim ben Burası cok sıcak Iıkı yıl once mayıs ayını komple antalyada gecırdım cok guzeldi sıcaklığı. Bogmayacak ama denizin tadına varılacak sekılde ydı. Fakat bu yıl soguk dıyorlar Haftaya daha soguk olacakmısmıs da Ben bir sorayım dedim yasayanlara
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Norveckizi 2gündür baya sıcak. Zaten bizim evde çok sıcak olur yazları, Durulmaz. Gece gayet iyi ama gündüz, yaz sıcağı yavaştan başlıyor gibi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Norveckizi Şimdi bir şey söylersem yalan olur, bilmiyorum. Antalya tarafında denize girmedim hiç