iyiki Kızlar çok övülüyor iyi geldiği birçok şey varmış çocuğuna bebeğine kullanan var mı her gün mü kullanıyorsunuz yoksa sadece hastalık sürecinde mi evde bozulma vs olmuyor değil mi almayi düşünüyorum da nerde muhafaza etsem
Lolik iyiki doğal kendi yapan tanıdığımızdan alıyoruz , hastalık zamanı , hastalancağını düşündüğümde kullanıyorum 20 aylık
Marsila iyiki Aşkısı 1 yaş öncesi kullanılmaz diyen yerler var bilmiyorum ama ben 5. Ayında vs kullandım yani bir kadından almıştım doğal satıyor o . Hastalık dönemlerinde kullanırdım. Kendime de bebeğime Max bir damla veriyorum yani.
iyiki Marsila hastalığı çabuk mu anlattınız işe yaradı mı acaba ben dün og markasi gördüm sonra bebeğim henüz yedi aylık tereddüt ettim geri iptal ettim ya kafam karışık zarar dokunsa diye
Marsila sinemblll Kullandım ben valla ve 5 güne atlattı etkili yani göğsüne ve sırtına sürüp ağız mendili koydum sonra 1 damla ağızdan verdim
Htc98 Kızlar efsane bir yağ ben kullanıyorum hastalık dönemlerinde günde bir çay kaşığı antibiyotik ağri kesici falan hiç kullanmadik şimdiye kadar 16 aylık Kendimde içiyorum hasta olunca 3 4 günde geçiriyor normalde gribim 3 4 ay sürerdi