Smrhls ben bugün bebeğimi doktora götürdüm. Çok hırıltısı balgamı var diye. Serum sıkıp aspiratör ile çekiyorum. Şu ağızla çekilen basit aspiratörler var ya. Günde 3-4 kez yapıyorum bunu dedim. Aaaaa hiç olur mu öyle şey bebeğin burnu ödem olur daha kötü olur dedi. Serum suyuyla istediğin kadar açabilirsin ama aspiratörü günde 1 kez kullan dedi. Ödem olursa daha çok tıkanır bu sefer dedi. Çok balgamlı aspiratörle çekmeden o balgamları nasıl atacak bilmiyorum