tuba2323 Kızlar dün akşamdan beri sesi kısık 6 aylık bebeğim ateş öksürük vs yok keyfi de yerinde ama sesi neden kısılır ki hatta kısılıp değişmiş
asilpoyrazinannesi tuba2323 benimki 2 aylık o kadar çok bağırarak ağladı ki sesi kısıldı🤷♀️😄 diyorum yavrum yırtınma diye ama yok car car😁
tuba2323 asilpoyrazinannesi Ay benimki de öyle yırtınıyor çığlık atıyor o kadar çok bağırıyor ki kendi sesimi duyamıyorum 😀😀
asilpoyrazinannesi tuba2323 bakıyorum neresinden çıkıyor bu kadar ses ben bağırsam benden o kadar çıkmaz 😂