Bebeğim 2 ay 9 günlük arada uykusundan ağlayarak uyanıyordu zor sakinleştiriyordum şimdi daha sık olmaya başladı bugün 2 kez gündüz uykusundan öyle uyandı internetten araştırdım gaz sancısı diyor ama gaz problemi yok kolik değil bazı yerlerde diş diyor çok erken diş için de anlamadım neden??