Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 9 aylık herşeyden çok korkuyor. Düğündeki seslerden, geçen arabalardan ani bir sesten, yabancı insanlardan. 2 gün görmediği anneme ya da bir başkasına bile çok ağlıyor alışınca ondan iyisi yok ama. Kalabalık ortamlardan gözlüklü insanlardan yemek yaparken bile rendelediğim sesten bile korkuyor. Elimden geleni yapıyorum alıştırmaya çalışıyorum her yere götürüyorum ama ne yazık ki birsey fayda etmiyor gibi geliyor arkadaşlarım bu süreç geçici diyor ama hiç geçmeyecek gibi geliyor. Öneriniz var mı ne yapabilirim gerçekten çok bunaldım ağlayınca da iç çekerek ağlıyor oyalayıp susturana kadar canım çıkıyor. Nolur aranızda böyle bir durumla karşılaşan var ise bana da yardımcı olabilir misiniz neler yapabilirim