rusene 23 aylık oğlum var 1 yaşından sonra aşırı iştah kesilmesi oldu ne yaptıysam yemedi parkta dışarda oyalayarak yediriyordum zayıflamaya başladı aşırı hareketli bir çocuk çünkü emziriyordum süte güvenerek hiç birley yemiyordu çok iştah açıcı şuruplar vitaminler kullandm ama fayda etmedi gece 2 3 kadar otururdu çok ağlardı durduk yere memeden kestim oceanın balık yağını aldım multivitamin portakallı olanını onu kullandım devamlı şekilde ve şuanda hem ağlaması azaldı hem uykusu düzene girdi hemde doyuramıyorum artık çocugu çok mutluyum benim oğlum 5 aylıkken 11 kiloydu aşırı kiloluydu sonradan zayıflayınca gören herkes aa nolmuş bu bebeğe diyorlardı bu durum beni çok yıprattı şuanda çok mutluyum bebeğimde mutlu oceanın o şurubunu aşırı öneriyorum