mutluanne34 kargo ortalama 75₺ idi en son su an eşim ilgileniyor emin değilim ama o civardaydi, kargo alıcıya ait ürünlerde hem alıcı hem satıcı ödüyor ama kargo bedava ürünlerde sadece satıcı ödüyor bu da satışı arttiriyor aslında, komisyon başlarda yüzde 5 oluyor su an öyle bir kampanya var bu hoşgeldin indirimi gibi bir şey yanılmıyorsam 1 yada 3 ay sürüyor kadın girişimciye de 750₺ reklam bakiyesi veriyordu zaten sizin hesabınızla ortalama 11₺ kalıyor vergisi bile çıkmıyor yani zarar ettirir dürüst olmak gerekirse en azından 30-35 ₺ kalmalı