minikbalinannesii Bu sabah burun tıkanıklıgı öksürükle doktora gıttık bogazında kızarmısllk var dedı burun yıkama onerdı bır de bunaurubu verdı ama eve gelınce prospektusu actım baktım 2 yas altı kullanamaz yazıyor ? Daha once bunu kullanan varmı
aslaninannesi23 minikbalinannesii merhaba kullandınız mı acaba benimde 9 aylık bugün doktor verdi ama emin olamadım
gamze28y aslaninannesi23 Kullanmanızı kesinlikle önermem çevremde verenler vardı doktor da yazınca 9 aylık bebegıme verdım nöbeti tetıklıyor 2 yas altında nöbet geçirdi oğlum