Sulee_ Kızım 2 buçuk yaşında her dışarı çıktığımızda parkta vs kendine arkadaş bulup beni unutuyor çocuklar nereye giderse peşine takılıp gidiyor gözümü ayıramıyorum geçen gün pikniğe gittik yan masadan bir ailenin kızıyla çimlerde oynamaya başladılar ellemedim oynasin dedim bir süre sonra o aile kalktı bende masadakileri paketlerken kaşla göz arasında o ailenin peşine takılıp arabalarının yanina kadar gitmiş aklım çıktı onu göremeyince ya Allah korusun niyeti kötü biri olur alıp götürürdü diye hep kurdum kafamda ne yapmam gerekiyor kizimi bu huyundan nasıl vazgeciricem normal mi bu yaşlarda onuda bilmiyorum varmı bu şekildede olanlar
Tambirmom Sulee_ eltimin kızında 2.5 yaşında o da aynı hemen hemen her gün parka gidiyoruz illaki kendine bir arkadaş buluyor
Mnli Sulee_ arkadaş bulması çok güzel pek çok anne bulamamasından şikayetçi ama allah korusun gözünüzü ayırmayın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Sulee_ gözünüzü üstünden ayırmamanızdan Başka yapacak bir şey yok sanırım🤷🏼♀️benmkide aynı.
Yagmursonrasitoprakkokusu Sulee_ oğlum da böyle, 3.5 yaşında hep böyleydi. Arkadaş canlısı, aslında insan canlısı. Gördüğü herkese laf atar konuşur hemen kaynasir. Aslında güzel bişey ama bize burda çok iş düşüyor. Hep gözümüzün üstünde olması lazım
Sulee_ Tambirmom arkadaş bulup sosyalleşmeleri çok iyi aslında ama öyle peşlerinden takılıp gidince aklım çıkıyor hep peşinde koşuyorum gel buraya gitme hayır demekten çenem ağrıyor evden çıktığıma pişman oluyorum
Sulee_ Mnli evet çok korkuyorum gerçekten hep gözüm üstünde hep peşindeyim gittiğim bir yerde hiç keyif yapamıyorum malesef yanıma hep oyuncaklarını alırım oturup oynar ümidiyle ama yok illaki çocuk peşine koşacak geçen gün o olayi yaşayınca iyice üstüne düştüm artık anlatıyorum öyle gidilmiyecegini tamam diyor anlıyor gibi ama sonra gene aynı sanırım küçük daha böyle şeyleri anlaması için
Sulee_ Yagmursonrasitoprakkokusu evet aynı şekilde benim kızımda öyle her gören diyor çok cana yakın diye ama işte bu devir çok kötü artık kimseye güvenemiyorsun hep gözüm üstünde hep peşinde koşuyorum gittiğim biryerde keyif yapamıyorum malesef sanırım biraz daha büyüyüp anladıkları yasa gelene kadar böyle devam edicez gibi duruyor
Yagmursonrasitoprakkokusu Sulee_ aynen sizin durumunuzdayım ben de. Yaşıtı bir arkadaşı var o hiç öyle değil mesela . Bir yabancı gördü mü hemen kaçar kendini çeker. Aslında biraz öyle olmasını isterdim oğlumun çünkü dediğiniz gibi devir artık çok kötü ama yapacak bişey yok huyları böyle 😊
Sulee_ Mnli bu yaşlarda normal ozaman dimi böyle yapması acaba benim kızımmi bir tek böyle diye düşünüyordum hep
Mnli Sulee_ her çocuğun karakteri kendine özgü benim oğlum kimseyle gitmezdi işin kötüsü parkta falan hiç kimseyle oynamazdı başka bir çocuk varsa parkta bankta yanımda oturur kalkmazdı 4.5 yaş oldu hala parkta karşıdaki gelip arkadaş olmazsa gidip olmaz ama yine de parkta keyif yapamam gözüm üstünde olmak zorunda neler görüp neler okuyoruz sizin kızınız ekstra fazla cana yakın görüyorum ki kandırılabilir allahım iyi insanlarla karşılaştırsın
lidokain Sulee_ arkadaş buluyor ama gitmez mutlaka gözüyle beni takip eder bende onu. Sadede bazen onlarla gidelim diye aglar
Sulee_ lidokain keşke benimkide takip etse beni hiç umurunda olmuyorum beni unutuyor resmen arkadaş bulunca
Burculicee Sulee_ oğlum 3 yaşında ve gerçekten tek olmadığıma sevinmeli miyim bilmiyorum parkta ben yokmuşum gibi geçen sene sahile indik oturuyoruz aldı başını gidiyor hiç annem nerde babam nerde yok park uzak biraz gizli gizli takip ettim ona gözükmeden kaydırağa çıktı sonra salıncağa oturdu etrafta kimse yok beni görmüyor öylece oturdu o kadar üzüldüm ki şuan 3 yaşında hala bu şekilde bilmiyorum bu bir sorun mudur yoksa normalmidir güvenli bağlanmayı mı sağlamayadık aramızda bilmiyorum
HurremSultannn Sulee_ evet tam o zaman ve asla onu bırakıp is oesine dusmemeniz lazım. Çok tehlikleli gel diyene gider verilenj yer sakin birakmayin lütfen devir çok kötü
tosbikim2020 Bende çok korkuyorum gündem belli kimin nasıl olduğu belli değil kızım 4 yaşında çok cana yakın ve biz buraya 3 sene oldu geleli kimseyi tanımıyoruz parka falan çıkıyoruz a cokcuk sıkılıyor aslında ama dün meselq minibüsle hastaneye gittik bide bebeğim var ayrı 50 yaslarinda bı kadının yanına oturttum gitti kadının elelrine sarildi ben seni çok seviyorum sarıldı gitti kadını öptü kucagimda kardeşi vardı ister istemez anlık oldu kadın çok iyidi ama her insan iyi olmayabilir anlatıyorum ama anlamıyor kızım diyorum her insan iyi olmayabilir bak diyorum dikkat etmesini istiyorum yok anlamıyor korkuyor insan bı anlık dalginlikla biri deseki gel kızım var evde seni oraya götüreyim hemen kosa kosa gider açıkçası ne yapicam bilmiyorum