
Merhaba kızlar size bir şey sormak istiyorum şu an 9 günlük olduk bugün kontörümüz vardı doktora gittik işte testlerimiz falan yaptırdık Bir de Damla önerdi bu Damlayıbönerdi eğer gazı olduğunda Kullkan dedi
şu an gazımız yok ilk oğlum çok gazlı bir bebekti hani ne kullandıysam geçmedi bunu kullanmadım oğlum da bunu kullanan var mı
Hani etkili Damla mı bilmiyorum alayım almama kafasına kararsızım veya da sizin önerdiğiniz kesinlikle bu Damla gazlı geçirir dediniz damda var mı en azından alıp evde kalsın istiyorum hani gece falan çok gazı olduğunda veya sıkıntılı olduğuna vermek için çok şükür şu an gazımız yok zaten daha küçüğüz olanlar bana yazarsa sevinirim kızlar teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻😊🥰