pivpivpivahmedmuhsin Seacolor boyasinin kızılları çok güzel 3 sene kızıl yaptım her boyayı denedim bana en iyi o geldi,sizde şans verin belki seversiniz ,özellikle ateş kızılı ve çilek kırmızısı harika fiyatlarida uygun,amazon kizili var onu önermem kahve alt tonlu çünkü🌺