cennet3534 özel ve devlette bı kaç doktor değiştirdik hepsinin içinde ben çok memnunum kendisinden devlet hastanesi doktoru olmasına rağmen uzun ilgileniyor hatırlıyor bı de takip ettiği herşeyi ve istediğiniz kadar soru sorun cevaplıyor üslubu,güler yüzü de iyi tavsiye ederim o yüzden 4 aydır gidiyorum