Yvzslmm ben üç buçuk aydır gidiyorum kendisine kızımda üç buçuk aylık doğum yaptığım hastane bugün gittik kontrole bebekleri çok seviyor ilgili telefon numarası da var veriyor birşey olda yazıyorum dönüş yapıyor müsait olduğunda ilaç falan yazıyor resim atabiliyorum durumun ne olduğunu söylüyor baya ilgili yani muayene ücreti 100 TL olmuş bu arada 95 ti