neseey Aslii123 evet herşeyi biliyor taklit var göz teması az da olsa var ismine çok bakmıyo dalıyor çünkü bide etrafında dönmesi var günde bi defa falan ama kelime az yaşına göre
annesininkurabiyesi neseey işaret parmağını kullanıyor mu Komut alır mı topu getir , ekmeği masaya koy, kapıyı camı aç kapat, kumandayı babana ver, banada yedir gibi komutları alır mı
Aslii123 neseey etrafında nasıl dönüyor.ya her bu belirtiler olan otuzim de olmazki ya belki değildir herseyi biliyorsa alkış yapıyorsa ayağın saçın ağzın nerde dediğinizde gösteriyorsa nasıl otizimli olucak ki gayet akıllı Bi cocuk ki sorduğunuz da gosteriyordur
neseey annesininkurabiyesi evet annesininkurabiyesi evet işaret parmağını çok kullanıyor iligisini çeken şeyleri gösteriyor ama komut alma da canı isterse yapıyo
neseey Aslii123 mesela cırt cırt kitaplarını çok seviyor hepsini kendi yapıyor neredeyse ama bende hala anlamış değilim. Direk dil terapisine başladık ama inşallah faydası olur doktorlar özel eğitim olmalı diyor
annesininkurabiyesi neseey size Otizim demeleri çok saçma o zaman Göz teması var Taklit var komut alıyor işaret parmağı var kitapları bile yapıyor anlamadım vallahi
neseey annesininkurabiyesi bize de ilk başta çok saçma geldi ama akranları kadar dikkatli değil maalesef inşallah değildir üç haftadır psikolojim bozuldu
annesininkurabiyesi neseey ben 3 doktora götürdüm en son götürdüğüm doktorada söyledim 3. Doktor olduğunu oğlunda bir şey yok geç konuşan olacak dedi bellide olmaz bir anda açılan bebekler oluyor dedi her şeyi normal sadece konuşmuyor diye otizm demek garip geldi bana umarım doktorunuz yanılmıştır
Isimsizzz neseey atipik otizm ve dikkat eksikliği küçük yaşlarda birbirine karıştırılabiliyor. Kaç aylık? Söylediklerinden otizm diye düşünmedim ben. Farklı bı psikiyatriye gidin bence. Rapor cikardinizmi
3melekannesi_ encet daha çok küçük bebeğiniz. Bebeğinizi başka bebeklerle kıyaslamayın hepsinin gelişimi farklı olur. İnşallh öyle bişey yoktur