Kızlar 2,5 aydır diyetteyim doktor artık diyetini açalım yavaş yavaş dedi bende yavaş yavaş kek bisküvi falan yemeğe başladım bugün 3.günümüz kızım 4,5 aylık ek gıdayada başla bir an önce bağırsaklar alışsın alerji erken biter dedi havuçla başladım bugün ikinci günümüz dün kakasında kan gördüm bugünde iki kez gördüm yine birinde epey fazlaydı bugün havucu biraz daha fazla verdim havuca da mı alerjisi var yoksa diyeti açtığım için mi oldu bilgisi olan var mı