Kızlar daha önce post açmıştım. Vajinada parça var o alınacak ufak bir işlem dedi doktor ama ben çok korkan biriyim. Onu aldıracağım şimdi. Doktor istersen alttan iğne vururum istersen de uyuturum 10 dk birşey olmaz dedi. Böyle ufak işlemler için narkoz alanlar var mı. Riskli oluyor mu? Uyuyup uyanırken birşey hissediyor musunuz