Hazal1 Merhaba hanımlar ateş ölçer alacağım ama bir sürü çeşit var ve kararsız kaldım kullanıp memnun kalan temassız alından ölçen hangisini önerirsiniz uygun olup ta iyi olan
Melegimmm9 Hazal1 microlife temassız kullanıyorum doğru ölçüyor aynı zamanda ev ısısını da ölçebliyorsunuz memnunum 😊
Hsrtkc Braun var bende kulaktan ölçen çok memnunum alından ölçerlerde derecede yanlış gösterme olanagı çokmuş ☺️ Ben denedim kulaktan ölçerle normal koltuk altından olan klasiği aynı çıktı ölçümleri herseferinde 😊
ZyNpYigit Hazal1 lampist aldik bizde dun temassz alindan olcuo.evin isisini suyu sutunu bu derece ilede olcebliosn