Kızlar 2 senedir neredeyse dökülüyor ama ben bebek tanıyor diye dökülüyor diyordum sonra değerlerim düşük çıktı kansızlık vardı 6 aydır ilaç kullanıyorum değerlerim yükseldi yani Benim baktığım kadarıyla yükseldi doktora gideceğim dahiliyede bakacak Ama eğer yükseldiyse hala dökülüyor Saçım ne yapmam lazım kel kalacağım böyle giderse
