gokceege HurremSultannn ne güzel ☺️siyah gerçekten çok asil bir renk 🖤 ben belki dönerim siyaha ilerde 🫶🏻
alpinanneesi gokceege ben Kızılyar aktığı ve sürekli boyama gerektirdiği için kullanımı zor diye sevmiyorum ama yakışmış size