Smrhls inşallah yarar 🌺 benim bebe de cok gazliydi uykusunda bile kivranirdi her gün gece uykusuna yatırmadan duş aldirip clinikidi sürüp masaj yapıyorduk bı de mendile ütü basip koyuyordum faydasını gördük 4.ayda kesilmişti birden darısı başınıza inşallah