ikiprensesbebiss
Aslında bu şöyle alışkanlık meselesi 6. Aydan sonra gece beslenmesine hiçten gerek kalmaz
Ben kırk çıkınca asla uyandırmadım 4 5 saat uyuyordu 2 aylık oldu 5 6 saate çıktı şimdi 4 aylık 8 saat uyur kesintisiz gece eğer çocuğu gece kaldırıp besleseydim alışkanlık haline gelicekti ve hep aynı saatlerde kendi kalkıcaktı tabi doktor kontrolüyle böyle ilerledim kilomuz güzel bebeğe bıraktım ben bunu gece asla müdahale etmedim altını bile değişmedim hiç geceleri ki uykusu bölünmesin diye bende uzun uyuyorum o da o yüzden sabahları ikimizde mutlu dinlenmiş uyanıyoruz. Tabi bu birazda bebekten bebeğe değişir