meryem_7 Merhaba sevgili anneler benim kızım 10,5 aylık hiç bir şey yemiyor sadece az bir meyve ve yogut yiyor ne yapmalıyım sizce? Normal mi bu durum?
zahide0742 meryem_7 merhaba canım benim kızımda nerdeyse 10 aylık oldu şu sıralar iştahsızlık var dönem dönem oluyor ben öyle durumlarda çok zorlamadan yemek istediği sevdiği lezzetleri yapıyorum ve genelde yemek yerken kendi haline bırakıyorum mama sandalyesinde yemeği önüne koyuyorum yediğini yiyor sende deneyebilirsin patates makarna erişte tarzı şeyleri o şekilde yiyor yumurtayı omlet yapıyorum peynirli dilim dilim yapıp önüne koyuyorum kendisi yiyor
aselsaree Bizde 11 aylık çorba Meyve muhallebi kek yemek yemiyo zorlamak istemiyorum bende ilerde illaki yiycek emdiği için memeye daha düşkün 🥹