Usnac4559 bende sürekli lekelenme şikayeti vardı dört aydır. Bebeğim onbeş aylk zaten dört aydır regl oluyorum
Dün gittim kadın doğuma rahim duvarı kalınlaşması dedi. Kan testi verdim. İlaç başlarız sonuçları görelim dedi. Tedirgin oldum yaş 37 ben daha böyle bişey yaşamadım. Ailemde de yok.
Neden olur acaba
Sebep nedir
Dr bişey demedi