alevikra yüzünde attı böyle yanık gibi pütür pütür ve her duştan sonra inanılmaz kızarıyor teni doktorla konuştum atopik dedi ve mustela bakım setini önerdi onu aldığımdan beri yüzü gözü düzeldi yüzü hep kaşınıyordu çocuğumun uyuyamıyordu yüzünü sürtüyordu maalesef elleri hep yüzündeydi geçti çok şükür 🙏🏻 ama duştan sonra tekrarlıyor nemlendiriyorum tekrar geçiyor