Takip edin benim oğlun 2 ay yapmakta zorlandı makat darlığı ve makat çatlağı vardı. Ancak kendine geliyor yine de 2 günde 1 yapıyor. Cerrahların dediği 10 güne kadar yapmaması normal diye birşey yok kaka bağırsakta birikiyor ve şişiriyor bu sefer çocuk kabızlığa alışıyor... ilerde çok çekersiniz dedi. Bizde hep yaptırdık.