Bir ay sonra doğum günümüz var dışarıda Yapmak istiyordum eşim o tarz şeyleri sevmiyor o yüzden iptal ettim iki yaşında kızım var sizce oğlumu ayrı bir çekime mi götürsem bir yaş çekimini yoksa ailece mi çekime gitsek ve evde nasıl bir konsept hazırlayabilirim