Merhaba kızlar ben bebeğimi yaklaşık 45 gündür emzirmiyordum şimdi meme reddi yüzünden ama sağıp vermek istiyorum sağım makinesi aldım yeni çıkan kablosuz olandan çekim gücü iyi fakat süt gelmiyor gelirse 2-3 damla sütüm yokmu devam etmeli miyim nasıl bir yol izlemeliyim nolur fikir verin çok strese giriyorum bebeğime süt veremediğim için