kubra00k Bendende şüphelendiler. Simir testim pozitif çıkmıştı, bendede hafif yuvarlak birşeyler çıkıp yok oluyordu . Beni jinekolog onkoloji doktoruna yönlendirdi. Parça aldılar benden. Temiz çıktı. Yani üzülmeyin bazen olur böyle ve sonuç güzel çıkar
biee23 kubra00k Çok geçmiş olsun evet annemden de sinir testi almışlar ama daha çıkmadı aynı şekilde parça vermen lazım demişler