hayat38 Baby_59 apartlar esyalk olur dehilgmi bizimde esyami yok ondan soruyorjm kusura bakmayin merkezde degilmi sizinde apart
Baby_59 hayat38 merkez diye geçiyor ama otluca dağ ve komando tugayının içindeyiz biz merkezle arası 15 dakika falan arabayla apartlar eşyalı evet sadece kişisel eşyalar mutfak eşyaları getirmeniz gerekli
hayat38 Baby_59 anladim otluca degilmjs esim herhalde dag komando tugayiymis merkezde merkezdekinde apart olsa keske bakalim
Baby_59 hayat38 otluca ve dağ komando Tugayı aynı otluca buranın köyünün adı merkezde başka kkk Tugayı yok zaten
Baby_59 hayat38 eşiniz katilis yaptığında apart çekilişini lojman çekilişini sorsun boşalacak çok ev var
Busra_46 vmhakzlts evet lojmanları var yeni yapımda var eski yapımda ama yenileri daha çok beğeniyorlar ben lojmanda değilim
Baby_59 Yagmurcskn yani hakkariye getirebilir sizi eşiniz ama bölüğüne bağlı dediğim gibi görevlere gidebilir
vmhakzlts Busra_46 internetten baktımda yakın yer yok acaba bildiğiniz bir emlakçı yada sizin oturduğunuz sitemi isim verseniz oralara baksam