tubitttuuubb Merhaba kızlar bu aralar sizi çok rahatsız ediyorum ama cuma günü ben tahlil yaptım değer 40 çıktı bugün tekrar kan verdim 178 çıktı adetim 5 gün oldu gecikeli
Birkizannesi123 tubitttuuubb değere göre değil gibi ama 2 gün sonra bidaha kan verin o zaman belli olur geç döllenme olabilir
Birkizannesi123 Birkizannesi123 tubitttuuubb aaaa cuma günü olduğunu şimdi okudum o zamandan bu zamana değer çok artmamis hakkınızda hayırlısı
tubitttuuubb atlasmommm evet çok düşük sonuç için sabah gidicem ama üzüldüm ya kimyasal ne onu da bilmiyorum
atlasmommm tubitttuuubb kimyasal gebeliğe hazırlık demek bende geçirdim sonraki ay adet olmadan hamile olduğumu öğrendim suan kimyasal ise adetle atıyor vücut gebelik düşünüyorsan adetten sonra değerlendir mutlaka yüzde yüz gebelik olacak demek :)
tubitttuuubb atlasmommm düşünmüyordum ama düşmesi üzer beni neden oluyo kimyasal acaba bebeğim dört büçük aylık daha
atlasmommm tubitttuuubb canım kimyasal gebelik yumurta döllenşyor ama tutunamıyor vücut tehdit algılayıp atıyor demek gebelik sayılmıyor yani üzülme bebek yok demek