mervebb Anneler nasil tarifler yapiyosunuz bizede fikir olsun ben bugun tam bugday unlu muhallebi yapip icine elma koydum ama pek begenmedi neler verilir şöyle iştahla yesin😊
NewMomm1 mervebb tatlı patates ile pirinç haşlayıp bızt bızt ezdim iyice. Sonra zeytinyağı döküp karıştırdım ayyy hiç bir şey beğenmeyen çocuğum bu tarife aşık oldu😂 avakado falanda sevmiyor benim oğlan. Muzlu yoğurt yapıyorum onu seviyor birde bebek pirinç unu yspıp içine azıcık keçi boynuzu özü koyuyorum tatlansın diye onu da seviyor
Eylul301023 mervebb sabahları avokado,peynir,muz eziyorum çok beğeniyor öğlenleri de kabak havuç erişte çorbası yapıp içine de et blenderdan cekiyorum onu da çok seviyor
mervebb linosko1 haziran basi doktora gittigimizde tamamiyle gecis yapicaz bizim doktorumuz sabahlari meyve oglen 1 2 gibi corba 4 4 gibi yogurr vermemi soyledi bende oyle yapiyorum tabi 1 tatli kasiigi veeiyoeum simdi cay bardagi kadar verebilmemi soyledi
linosko1 mervebb anladim gunde bir öğün 3 gun kurali ile ilerliyorum. Su ana kadar yesil kabak, havuc, patates tadımı yaptik. Bugun itibariyla bal kabagina basladik biraz yavas ilerliyoruz biz☺️ baska hangi sebzeleri deneyebilirim?
DevosMom mervebb ne zaman başladınız ama çok erken bitmemiş mi tadımlar. Doktorlar genelde 8. Aya kadar falan tadım yaptırıyor
mervebb DevosMom biz mamayla besleniyoruz 5.5 aylikken basladik ek gidaya ve sabah ogle aksam seklinde tadim yaptirdi doktorumuz
DevosMom mervebb normalde sabah öğlen akşam şeklinde tek bir yiyecek için 3 gün yapıyor da bütün doktorlar o yüzden şaşırdım
mervebb NewMomm1 aynen bendr muzlu yogurt yaptimda yiyor ama muz yedgi zaman kakasinda iplik gibi seylee olusuyo saglik ocagindaki hemsiee yaramadigini soyledi vedmd dedi sasirdim
mervebb linosko1 bize doktrumuz sabah elma aemur muz hsngi meyve olursa bi tatli kasigi ver dedi ssbah oyle yapiyorum tabi 3 gun denedim bidey olmadi ogle 1 2 gibi corba yap desi havuc patates kabak hasliyorum az zeytinyagi katiyorum puee yapip cok seviyo pirinctrn yayla cirbasi yap dedi yada tarhana
mervebb DevosMom evet her doktor oylr yaptiruyo ama bizim doktor ozellijle boyle olmasini istiyorym dedi
mervebb linosko1 şehriye vermedim sadece princ doktorum yayla corbasi yapabilirsin dedi pirincleri hasladim 1 tatli kasigi kadar sonra yogurtla bi denettirdim oyle yedi birazda zeytinyabi koydum