fyznr35 2 aylık kızım var hep isilik oluyor sıcağa her geldiği zaman öyle oluyor sıcak da tutmamaya çalışıyorum özellikle ama yine bir şekilde oluyor isiliğe bir çözümü olan önerisi olan var mı?
icos fyznr35 Sadece su ve altını havalandırmak . Her gün suyla siliyorum-kuruluyorum- havalandırıyorum 🤣🤣🤣