Tansukiz benimkisi çok nadir görünen bir durumdu o yüzden ilaçla kestik kendiliğinden kesilmesini beklemek bana eziyet olurdu çünkü acısını tarif edemem gelmediğim hastane doktor kalmamıştı ama maalesef çözüm bulamadılar anlamadılar bile ne olduğunu çok şükür kızımda iyi bende 6 ay nasipmiş diyorum