ecrineymen Kızlar Biz erzincan’dayız Dörtyol’dan beri Erzincan’da yaşıyoruz bu sene tahinciyiz tayinimizin yeri Şırnak Güçlükonak akdizgin nasıl bir yer eş gitmiyor değil mi bilen var mı aranızda biliyor musunuz Şırnak güçlü Konak akdizgin
Fedoraxn ecrineymen benim eski eşimin orası çıkmıştı Irak’a gönderdiler yapamadı 6 ay sonra sözleşme doluyordu bıraktı aralıkta geldi şubatta boşanalım dedi nisan ayında da boşandık 🤷♀️ psikolojisini bozmuştu orası şimdi biraz toparlamaya başlamış öyle duydum çevresinden.. Ne kadar arkadaşı varsa da hepsi bıraktı bu sene
ecrineymen Sultan3147 yokncanım sanmıuorum bızım de şırnak güçlü konak ak dizgin koylerı aynı bızım de ak dizgin bızde kayseroye gıdecegız şaşarım kısmet ederse ne yapalım
ecrineymen Fedoraxn ayy canım ya allahım yardımcıları olsun sizin ıcın de hayırlısı olsun evet kolay değil ama ne yapalım gecınmek icon
ecrineymen Sultan3147 yok canım eş gitmiyor şırnak güclü konak gıdıyor sözde ama hakkarı uzumlu gıdecekleemıs aman ne bılım direk Hakkari’ye neden atamıyorsa vardır bır hayır
Sultan3147 ecrineymen belki hakkari üzümlüde kalırlar eş götürülür bilemeyizki belki içeri girmezler hemen yeni kuruluyor bir ümit ya ne bileyim unut güzel
Sultan3147 ecrineymen canım eşin hangi tabura atandu sorarmısın eşim merak ediyor aynı yermi diyor 3. Taburmu bilgi alırlar birbirlerinden
Sultan3147 ecrineymen hakkari üzümlü birde çıkurcaya yakın karakol sınır hiç içeri sokmazlarsa belki ev turun derler eş getirin ay bilmiyorum onlar gitmeden öğrenemeyiz benimde evim depremde yıkıldı şimdi memleketimde düzen kıracam yeni ev yeni eşya korkuyorum herşey alıp masrafa girdikten sonra bide eşimi eve çıkarırlarsa
ecrineymen Sultan3147 benım esım ev tutma yaragtarı degıl akçay da degıl hakkarı uzumluye gıdecek yanı ev tutsa yanımda olmayacak Kayseri’ye gıdecegım inşallah canım ne yapalım sen nereye gıtcen memleket orası ordan ev mı kıralayacan lojman da oluyor eş gıtmezse lojmanlara bak yeni eşya ıyı olur canım senın içinde allahım daha guzelleeını nasıp etsın ne yapalım esımızden ayrıyız onlar ıyı olsun çocuklarımız ıyı sağlıklı olsun
Sultan3147 ecrineymen çok zor ya evet hakkariye gidecek belli yerlerinde eve çıkılma var ihtimal olarak dedim bi lojman olsa mesela orda çünkü üzümlü sınır karakol bakalım rabbim gğzel şeyler nasip etsin