Ay kızlar dün akşamdan beri şiddetli baş ağrım var ama öyle böyle değil parol içtim geçmeyince bir 2 saat sonra tekrar içtim ama bana mısın demedi maalesef sonra Arveles içtim yine değişen bir şey yok çok felaket başım ağrıyor sol taraf özellikle kulağıma ve çeneme vurmaya başladı yorgunluktan mı böyle anlamıyorum uyumak istiyorum ama bebeğim asla uyumuyor bu aralar zaten aşırı derecede uyku gerilemesi var gündüz hiç uyumuyor desem yeri gece de sürekli uyanmaya başladı bundan birkaç ay önceye kadar akşam dokuzda uyuyup sabah yedide uyanırdı gece bir kere beslenmeye kalkardı ama şu an asla öyle değil sebebi bu mu bilmiyorum ama bir an önce geçsin istiyorum bebegimle de ilgilenemiyorum bu şekilde eşim de işte doğal yolla yapabileceğim bir şey var mı bildiğiniz