edz2305 1 yaşına geldiklerinde benim oğlanlar da izin vermemeye başladı ama ben hiç ısrar etmedim bazen tırnak yandan sıyrılır ya o şekilde kopardım. 3 yaşına doğru ufak ufak izin vermeye başladılar. Hala hoşlarına gitmiyor ama çıt çıt yapıcam diyorum. Bak tertemiz oldu, ayy ne güzel oldu diye diye yapıyorum. Onlarınki bitince kendi tırnaklarımı kesiyorum bak ne güzel oldu diyorum. Öyle öyle yapıyoruz artık. Siz de zorlamayın bence