mematiii Merhaba hanımlar bebeğim tam bugün 11 aylık oldu ve gerçekten üç saatlik uykuyla duruyorum.Aynı durumda olan var mı? Birde nasıl bir süreç içerisindesiniz? Zorlukları kadar kolaylığı oldu mu yorumlarınızı bekliyorum.
mematiii Busraens vallaha canım benimki gece 8 de yattı diyelim kalkıyor 11 de emiyor sonra 3 de kalktı 4 de uyudu sonra 5 de kalktı o yüzden ne uyku aldım ne ders yapabildim bu saat oldu saat 9 da yattı yarım saat anca uyudu o yüzden.Birdr geç yattım o yüzden hiçbirley anlamadım açıkcası.