16 aylık oğlumu Bugün hastaneye gittik çocuk Ergen ruh sağlığı doktoruna gittik diyorum çocuğum komut almıyor hiçbir şey anlamıyor konuşmuyor yürümüyor Doktor da normal diyor Delireceğim ya çocuğun değişik değişik hareketleri var söylüyorum kimse bana inanmıyor Yok abartıyormuşum
Böyle balkon çıkardığımda uzaktan geçen arabalara bakıyor sürekli göz teması az da olsa var ismi ne dönüp bakma Bazen oluyor bazen olmuyor
Sürekli ayaklarını yere sürtüyor
Heyecanlandığında ya da bir şey istemeye kalktığında İki eliyle kendine vuruyor
Bütün oyuncakları aynı şekil oynuyor çevirerek fırlatıyor bir yerlere bu hareketler bana hiç Normal gelmiyor
Hiç kelimesi yok nadiren bazen Dede diyor O da dedesi uzak bize. Ben de düzgün bir annelik yapamadım Çocukla hiç ilgilenmedim sürekli televizyon açıktı Soğuk havalar düzelmedi diye parka falan da çıkartmadım etrafımızda hiç komşu ya da yaşıtları yok sürekli yalnızız
3 ay sonra yine gelişim testi yapacağız