hazili her emzirme öncesinde altını değiştirin , emzirdikten sonra alt değişimi yaparken bacaklarını kaldirdiginiz için midesine baskı yapar ve kusmaya sebep olur. Yüksek ihtimalle yeni doğan reflusu var bebeğinizde bu sebeple mutlaka reflü yatağı alın. Ben sevi bebenin anne yani reflü yatağını kullanıyorum aylardır ve inanın çok memnunum. Reflü sebebiyle az ama sık aralıklarla beslemelisiniz. Bize doktorumuz her 2 saatte bir 5dk bir meme gazını çıkart sonra 5dk diğer memede besle ve gazını çıkart toplamda 10dk besliyordum. Birde emzirme sonrası hemen yatirmayin bı 15-20dk omzunuzda gaz çıkartma pozisyonunda kalsın gazı çıksa bile bu pozisyonda tutun ki emdiği süt tekrar ağzına gelmesin. Merak etmeyin bu durum 3.ayda yavaşlar 6.ayda tamamen kendiliğinden geçer.