durusukusu fon olrak bilmiorm esimin maasindan kesiliyor ama bizmkiler 750 kusur annemlerin ki 680 ile basladi esim pek kârsız ise girmez hatta 1 yilda nemalaniyor sanirm iyi geitrisi var dedi.eskidende besi vardi ev alirken bozmustu ondan hic nemalanma yokmus bunda cok iyi dedi 2 leride açtı.hatta annemlere acma sebebimiz yasindan faydalanin dedi bankaci.Lehter olarak adimizi yazdirdik onlara bsey olmasi dahilinde biz istersek devam edebiljcez istemezsek cekicez bize kalicak dgr cocuklra bölunmuck