thebacim arabayla gittik hep,eşim deniz sevmez zaten ölüdenize gittik bi kaç plaja daha gittik toplasan 15 dakika falan sürüyor. Zaten denizi taşlı ve aşırı derin yani çok da keyif alınmıyor denizden. Biz gezmek için gittik çok beğendik Fethiye’yi ve kaldığımız yeri, bir de plaj fiyatları daha doğrusu şezlong fiyatları çok pahalıydı bu sene iyice uçmuştur