Herkese slm. Safra kesemde 2.8mm boyutunda safra kristali var. Ağrı yapmıyor ama midem sürekli rahatsız bulantı hazımsızlık bazen yanma hepsi var. Doktorum ilaç verdi ursactive kullanıyorum. Boyutu küçük olduğu için ameliyat yapmıyor. İlaca devam edeceğim 1ay kullandım 2 ay daha kullanıp tekrar kontrole gideceğim. 2.8mm kristal olarak geçiyor bu erir tekrar olur tekrar erir bu aşamada ameliyat uygun olmaz taşlaşmadıkça dedi. Ama benim şikayetim devam ediyor. Mide rahatlaması için bazı ilaçlar verildi. Başka doktora da danışacağım ama benim durumumda başka birileri var mı neler yaşadınız yazar mısınız lütfen🙏🏻