Kızlar vallahi dertleşmeye geldim 70 günlük bebeğim var hepimizin evladı sağlıklı uzun ömürleri hayırlı evlat olsunlar varlıklarına bin şükür 🙏🏻
Ama doğdu 40 ı çıktı üşüttü antibiyotik kullandık sonrasında 2. Aya girdik bir ağlama bir ağlama gittik kolik dediler şimdi de idrar yolu enfeksiyonu olmuş yine antibiyotik kullanıcaz ay yemin ederim imdat yani insanlarda bana üzerine çok titriyorsun ondan öyle oluyor diyorlar evladım tabiki titreyeceğim yok işte sırtına ter bezleri koyma ince giydir şapka takma alışsın diyorlar ay ben bunları yaptığım halde böyle yapmasam ne olur neyse kısacası harbiden imdat yani az öncede yeşil kaka yaptı saldım artık anam yyemin ederim kendimi anne esirgeme kurumuna göndereceğim 😂😂😂 a bu arada haziran sonuda sünnet 🤦🏼♀️🤦🏼♀️