MnkKrtl arelinannesi1 ben zeytin yağı sürdüm pamukla 10-15 dk bekletip taradım birdahada hiç olmadı karbonatı duydum ama hiç denemedim
bircemoms arelinannesi1 bizde bu şekilde konak sanarak çocuk doktorumuza başvurduk atopik ciltli olduğunu söyledi şampuan ve nemlendiriciyi değişti kendiliğinden geçti
elii10 arelinannesi1 ben o karışımla kurtulmuştum. Sonrasında konak şampuani kullanarak geçirdim dahada olmadı
zzezze arelinannesi1 benim bebeğimde böyleydi baya uzun sürdü taradıkça daha kötü oldu bizim alerji kaynaklıydı koca koca pul pul dökülmeye başlamıştı taramayı bıraktım internetten nemlendirici bi krem almıştım onu kafasına süreyim dedim tek sefer sürmem yetti kafası iyileşti taramak bazen fayda etmiyor daha kötü yaptı bizim bebeği
gncrbaby zzezze bizimde geçmeyen konağımız ve döküntümüz vardı üzerine kanlı kakada eklendi süreciniz nasıl ilerledi acaba tam da ek gıdaya başlayacaktık doktorumuz süt ve süt ürünlerini bi keserek başlayalım dedi 8 gün oldu şimdilik bi değişiklik olmadı da