Kızlaaaar tepsi böreği yaptım en son üstüne soda döktüm fakat sosun ıcıne yag koymayı unuttum sadece yogurt yumurta süt koydum şimdi aklıma geldi daha pısırmedım mısafırlerım aksama gelicek bende aralara tereyağ sıkıstırdım artık napim sizce cok mu kuru olur gidip yeniden yufka alıp bıdaha mı yapiyim acil yardım ya