Maka_Paka Oğlumla geçen bayram gidememiştik memlekete dolayısıyla ilk bayramımız 🌸 Henüz almayanlar için fikir olsun..
sadelim efeninannesi4207 bunun yeşili de bize hediye geldi çok güzel koydum kenara bende bayramda giydirecegim inşallah ☺️
Duyulurum Maka_Paka sağlıkla giysin 🤍 kaç aylık aldınız? Ben de 10 aylık oğluma 12-18 mi alsam 9-12 mi alsam karar veremedim
nehirsude0 Maka_Paka sadece bakmaya geldim😅😁alsam mı çok kararsızım geçen ay bayram için aldıklarını 1 kere giydiremedim yaz olmadı diye sonrasından aldırdım o 6 yeni aldigim elbiselerden mi giydirsem diyorum🤔
Maka_Paka nehirsude0 Neden olmasın ☺️ Bende geçen bayram almamıştım. Bayrama gidemedik memlekete. E bir de zaten her şeyi yeniydi. Bence olabilir yani 🌸
efeninannesi4207 atiyes minicitystore canım. Hep alışveriş yaptığım yer ama kalıbı küçük bir beden büyük al
Sadekahve_ Maka_Paka sizin bayramlık başka değil miydi ya yeşilli diye hatırlıyorum değişti mi yoksaa ☺️
Maka_Paka efeninannesi4207 Ne kadar küçük. Yani 9 aylık bir bebeğe kaç ay almak gerekiyor ? Muslinlerin hiç açılma payı falan da olmuyor mesela, nasıl tutturuyorsunuz