Oğlum 3 aylık oldu bugün. Gündüzleri emzirip kucağımda veya ayakta sallayarak uyutuyorum. Emziği ilk verdiğimden beri doğru düzgün tutmadı. Ama üç haftadır sürekli emmek istiyor uyurken, ağzı sürekli emme halinde boş olunca da uzun uyumuyor. Emziriyorum ama karnı tok bu kez süt geldikce sinirleniyor. Emzik veriyorum daha da sinirleniyor. Zorla tutturunca da uyurken düşürüyor geri uyanıyor 🤷 nasıl cozebilirim bu sorunu 😅🤦emziği nasıl sürekli tutar hale gelir, veya bu uykuda emme refleksi ne zaman biter ?
Bu arada gece yanimda ve emerek uyuyor acaba ondan mi alıştı bilmiyorum. Gündüzleri hiç o şekilde uyutmadim ama