Zynppp1 uyku terörü diye birşey var onu yaşıyor olabilir , birde kuzum henüz konuşup duygularını ifade edemediğinden stres yaşıyor olasılığı da var ,gündüz duygularını yeterince ifade edememiş çocuklar gece çok sık ağlar mesela kreşe yeni başlayan kimi çocuklarda bu çok olur . Yaşı Küçükken ki zamanları baz almayın yaşlar ufaktan kah rahatsızlanınca kah diş döneminde atak dönemlerinde sürekli zaten ağlarlar ama 3 yaşa doğru artık dişlerde çıkmış olduğundan artık uyku beklenir çocuklardan yine sıkıntı oluyorsa ve fiziksel olarak bir rahatsızlık yoksa bu bence tamamen manevi birşey ve henüz konuşmuyor olup kendini ifade edemememin yarattığı bir duygu boşaltım mekanizması tabiii bu benim düşüncem . Benimde oğlum geç konuştu 26-28 ay arası açıldı şu an 3 yaşını geçti ama o zamana kadar uykusuzluk nedir emin ol ben de çok iyi bilirim seni anlayabiliyorum . Konuşmaya başladıkça inşallah daha rahatlayacak daha bir kendine gelecek konuşup sıkıntısını anlatacak işler daha kolaylaşacak kendinize sıkıntı yapmayın her karanlığın aydınlık bir sabahı vardır Az daha dayan herşey çok güzel olacak