sareveannesi_ Kızlar merhaba. Malum artık yaz geldi. Dışarısı da ev de 25-26 derece. 5 aylık bir bebeğim var evde ve dışarı giderken nasıl giydirmeliyim? Kısa kollu ile üşür mü? İlk bebeğim biraz tecrübesizim😇
Kubracigimm sareveannesi_ ben zıbınla dolaştırıyorum evde de dışarıda da ☺️ öyle alıştırdım aslında şu an 11 aylık sıkıntı çekmiyoruz o yüzden. Giyinmediği için o da çok mutlu 🤭
deniztalta sareveannesi_ 25 derece ve üstü çok çok ince bir badi yada kısakol giyebilir rüzgardan ve terden koruyun bebeği , evde iste evin ısı durumuna göre normal badi giyebilir , soğuk değil sıcak hasta eder
Sevemr sareveannesi_ Bnm oğlum beş buçuk aylık . Uzun kollu da huzursuz oluyor, kısa kollu giydirince keyfi yerine geliyor.. rahatlıyor yani. Ama hafif bir serinlik hissetsem penye bady tarzı bişey giydiriyorm bnde.
nazlii1_ sareveannesi_ bizim ev 30 derece 🫣🫣🫣 sadece zıbın ve şort. Pişik olmasın diye günde 2 kere altı çıplak dolaşıyor 10 15 dk havalandıryom. 14 aylık. Siz zıbın tişört ince tayt yada şort giydirebilirsiniz bence
sareveannesi_ Kubracigimm ne güzel benim kızımda uzun kol giydirdiğimde huysuzlanıypr üzerini çıkardığım an mutlu oluyo sesi çıkmıyor 😇 ama acaba üşür mü diye bilemedim
Kubracigimm sareveannesi_ sırtı ve göğsü sıcaksa endişeniz olmasın. Zaten hareketliler o yüzden vücutları hiç üşümüyor bence ☺️
Busraata33 sareveannesi_ 6.aydan beri kısa kollu ve zıbınla.Evde genelde sadece zıbınla duruyor 8aylık Şuan.üşümez merak etme.Havanın durumuna göre giydirin,kız 3aylık bebeler askılıyla geziyor sıcakta 😀
Alp1212 sareveannesi_ benimde oğlum 5 aylık bu hafta tamamen yazlık kıyafetlere gecirdimm uzun kollu giydiğinde rahatsız oluyor dısarı cktgmızda ince bir örtü alıyorum rüzgar var yoksa o bile yok gayet mutlu 😊
cerenelif2024 2 buçuk aylık bebişleri nasıl giydirmeliyiz acaba ? İzmir şuan baya sıcak ev 26-28 derece arası değişiyor. Dışarda evde ne giydirmem gerek kafam çok karışık
Kubracigimm cerenelif2024 benim bebeğim haziranda doğdu. 15 gün sonra felan zırf zıbın giydirdim hem evde hem dışarıda. Çok sıcaktı. İzmir’de şu an baya sıcaktır. Hiç de isilik olmadı şükür. Ev ısınız da iyiymiş sizde öyle yapabilirsiniz.
dothloki sareveannesi_ şu an odanin isisi 26 gozukuyor ustunde ince uzun kollu citcitli body altinda da cok ince bir pijama var ben de bazen ne giydirsem emin olamiyorum dun kisa kollu ile yatirmayi denedim ama buz gibi oldu kollari tedirgin oldum usur mu diye yine ince bir body giydirdim😀 benim de ilk bebegim gecis mevsimleri kafa karistiriyormus😀🫠
Kubracigimm cerenelif2024 küçük olduğu için elleri ayakları yüzü hep soğuk olur. Dolaşım sistemi vücudun uç noktalarında gelişmediği için hep soğuktur. Bebeklerin üşüdüğü sırtından ve göğsünden anlaşılır ☺️